Über mich

Mein Bild
Hayati cok sevmek ile nefret etmek arasindaki o ince cizgide yasayan,...yanlislikla dogru yola giren bir spermim ben...Insanlarin 'böyle yapma bu cok kötü birsey` dedigi herseyden zevk alan sizofrenmi degilmi henüz bilmeyen, doktora gitmeyen piskologlardan nefret eden nefes almayi ve su icmeyi dünyanin en güzel seyi zanneden bir varligim ben! benim dogrularim cogunlukla baskalarinin yanlislari oldugu icin bi dönem kafayi yeyip kendime deli damgasini vurdugum icin yazdiklarimdan medet ummayin..ömrünüzün o kadar saatleri bosa gidio, bi degisiklik yapimda baska türlü bos gecireyim zamanimi diosaniz hosgeldiniz! yaptigim ve yapacagim tüm hatalar icin simdiden affiniza siginiyorum büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öpüyorum.. vesselam...

Donnerstag, 26. Dezember 2013

ASK sen ne boktan birseysin!!

deyip cok klasik bi acilis yaptiktan sonra askin her halini analize etmeyi cok istesemde ben daha önemli bi mevzuyu ele almak istedim bugün..

Umursamamak nasil bir seydir? kötümür? sorumlulugun iyi oldugunu kim bize ögretmitsi? umursamayan bir insan toplumda nedir? kimdir? ne kadar ciddiye aliriz?

insanlar her zaman her yerde buldugu her firsatta baskalari hakkinda konusur- dedikodu- bizim dilimizde :" vallahi canim arkasindan konusmak gibi olmasin ama, yani arkasindanda konusmuyorum ama, yani surda olsa onada söylerim" halleri...hic kimse yoktur ki su hayatta bunu yapmayan! ama bunu kabullenende yok..Hani öyle birsey varmis duydumm ama ben bilmiorum tripleri!

Yapmaya herkes yapio da bunu belirli bir zamandan sonra kontrol edebilen insanlar var; öyleki bu insanlar artik kendileri dahi herkesin herzaman arkasindan konustugunu görmüs anlamis, en kötüsüde (aslinda bence en iisi!) kendinin bile böyle oldugunu anlamis ve artik derki: hiicc umrumda degil konustuklariniz!! bunu dedigi an zaten o insan umrunda olmadigi icin baskalari hakkinda konusmaktan da vazgecmeye baslar- hee su yok asla: hic bir zaman hic kimse hakkinda konusmama hali...elbet konusur ama cümleler " ay Allahim günah yazma giybetede girioruz ama.." "..yok canim ne giybeti bunlar dogrular" olarak degilde daha cok "ya ben bise danisicam sana benim bi arkadas varda bende zaten onunla konusucam bana su konuda bi yardim etsen bi yol göstersen" seklinde olur! iste bunu yakalayan insanlar hemen beni arayin bulun..hepinizi cok seviyorum cok öpüyorum...

iste tam bu bahsettigim benim de asik oldugum insanlar vardir ki bunlar tamamen hayatin ne oldugunu anlamis ve hic bir seyi umarsamayan su Cem Yilmazin : "yoksa S*kmisim Ingiltereyi" hallerinde tuaf ama bi o kadarda tatli varliklardir...

( umursamayan derken böyle mal salak hic birsey yapmayan hic bir seyle ilgilenmeyen insanlar degil bu- baskalarinin onun hakkinda ve hayati ile ilgili konularda umursamayan insan tipinden bahsediorum)

(mal gibi basta degil sonda acikliorum- amatörüm ben yapcak bise yok ..ögrencem abisi zamani gelince)

 Insanoglu olarak cok eminiz: Kesin olarak taniriz karsimizdakini! sunu unuturuz: insan istedigi kadar anlatir kendini, istedigini gösterir- ama su ic dünya olayi varya orayi hepimiz unuturuz!

cok gülen insan aslinda cok üzgün olurmus, konusmayan insanin icinde firtinalar koparmis, seven insan kiskanirmis, siyah seven insan depresiv olurmus, cay sekerli olurmus, kek olurmus, kakaolu kek olsa daha iyi olurmus, seviosan birakicakmissin, gelirse senin olurmus gelmezse su an baskasiya fingirdesiomus, o degilde benim cayim bitii ya...

yani diorum ki agalar..herseye öyle sacma sapan manalar yüklemekten vazgecip artik kendimiz ile yüzlessek diyorum...cakil taslarina takilmasak diyorum...

Cok basit konularin karsidinda mesela diyorum dünya yikilmasa..hersey güzelligini kaybetmese..hersey karanlik olmasa..anti depresan kullanilmasa..daha cok su icilse mesela..su güzel su cok güzel!

Hayat kimseye kiyak gecmio herkese her türlü giriyo yani rahat olun! Sadece girme sekilleri degisio! zengine daha güzel girio tabi..paraya göre masa ayirtmalar felan..


Benimle gecirdiginiz su zaman tamamen hayatinizda gecirdiginiz bos zamanlardan biriydi efenim. gecmis olsun! ama üzülmeyin..insan ask acisini bile unutuosa buda elbet unutulur..

hatamiz varsa affola!
Küfüre karsiyiz aq!
Hayat güzel ama su daha güzel!
Seviyorum ama kimi? En tatli birisini Nasil söylesem sana Ilk harfle....
amaaannn ne sevicem olum!! S*kmisim ingilteryi!!!

Vesselam




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen