Über mich

Mein Bild
Hayati cok sevmek ile nefret etmek arasindaki o ince cizgide yasayan,...yanlislikla dogru yola giren bir spermim ben...Insanlarin 'böyle yapma bu cok kötü birsey` dedigi herseyden zevk alan sizofrenmi degilmi henüz bilmeyen, doktora gitmeyen piskologlardan nefret eden nefes almayi ve su icmeyi dünyanin en güzel seyi zanneden bir varligim ben! benim dogrularim cogunlukla baskalarinin yanlislari oldugu icin bi dönem kafayi yeyip kendime deli damgasini vurdugum icin yazdiklarimdan medet ummayin..ömrünüzün o kadar saatleri bosa gidio, bi degisiklik yapimda baska türlü bos gecireyim zamanimi diosaniz hosgeldiniz! yaptigim ve yapacagim tüm hatalar icin simdiden affiniza siginiyorum büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öpüyorum.. vesselam...

Donnerstag, 16. Januar 2014

Zorla asik olma halleri II

Cok seversin, kavusumazsin. Ask olur  demis Asik Veysel..Ruhu sad olsun…
Bizede Allah akil fikir versin.
Askin ne oldugu yüzyillardir agir bir tartisma konusudur..cok sevmek baska..asik olmak baska..cok sevmek daha önemliymis..aslinda en önemlisi saygiymis..askta bir gün yok oluomus cünkü..

Ama askta cok güzelmis..toz pembe bir hayat..onu görünce yapilan 1001 türlü sacma sapan hareketler…
ucusan kelebekler..Onun aklindan hic cikmamasi..kurulan milyonlarca hayaller..
sonra icinden bir ses „NAH!“

En bilindik türden bir nah hemde..bir silkelenme kendine gelme..umutsuz bir vaka..nasil sölerim söyleyememler..gönderilen  yüzlerce sinyal- anlasin diye..
Verilen sinyaller su cerceve icerisinde.. gülümsemek ve ordan en hizli sekilde kacmak!
Cünkü kalirsan yapabilecegin malliklardan sen bile emin degilsin…
Sonra o ilk konusma…yada konusamama..sesim titricek diye sorulara kafa salliyarak cevap vermeler..ter icinde kalmalar..etrafinda kiyamet kopsa haberin olmicak yani o derece…o uzaklasana kadar caktirmama stressi..hani biraksalar kalkip halay cekicende...
Bu konusma 1 hafta bi oyalar artik bizi…öyle dedi..su sekilde geldi..bunu konustuk…ay ben nasil mal bi insanim niye konusamadimki sanki…ama varya bu cocuk sevio beni ya..bi kere sevmeze neden yanima gelsin dimi? MAL (yani ben) cocugun bi üzerine atlamadigin kaldi , bildigin her türlü maymunlugu yaptin artik..o da yavrum efendi cocuk hani geldi selam verdi—sahis ve etrafindaki 4 kiz arkadas durum analiz masasinda cocugun bizim kiza asik olduguna karar verdi- hadi gecmis olsunnnnnnnn!!!!!!!

Öyleki su an bildiginiz ve akliniza gelen tüm malliklari yapma dönemine gecmis bulunmaktayiz…
Sen zaten hoslaniosun o da geldi seninle konustu ya, hani istio ya su an oda sana asik! kesin! Simdi o en güzel ask hikayesi baslamaktadir….
O sana gelip „ hadi hemen gel evlenelim“ demesini bekleme sürecine girdik…bekle bekle cocuk yok..gelmio…o kadar bakion gülümsüon kiliktan kiliga giriosun ama bunun anlayacagi yok… olmamis askin acisini cekmelermi dersin…ben nasil kismetsizimler mi dersin…oha olum bunun kesin sevgilisi var ondan gelmiolar mi dersin…
Ok! Yapcak bise yok! Istemio heralde!
Tam bunu derken yine icinden gelen o ses : ya istiosa? Ya oda senin gibi malsa utaniosa?
Bir gün acaba dememek icin…bir gün keske dememek icin…baris icin..sevgi icin…daha güzel daha mutlu daha adil sevgi dolu bir dünya icin, insanlik icin…..batsin bu dünyaaaa..oha lan noluo bana?

Neyse sen  icindeki o sesi dinlemen gerektigini anlarsin o zaman! Dinlemelisin! Sanki simdiye kadar cok dinledin ya bu sefer dinleyesin tutar iste..

Ok o gelmio demek..ama yazik yavrum bilmio ki en iisi bnm ona bi sekilde acilmam…yani bu devirde böyle..artik kizlarda söyleyebilir hep erkekler sölemicek ya..hem bizim bi arkadasin arkadasinin halasinin görümceside zamaninda gitmis cocuga demis senden hoslaniorum diye- bak simdi mutlu evli cocuklu yasayip gidiolar.. hem akilli bi kadin secer secilmez..hem kadin isterse olur… olur da olmasina ama ne olur? Bok olur!
Zaman kollari sivayip ise koyulma zamani! 1001 türlü sey gecer aklindan…sölicen artik ama nasil..msj yazsan olmaz mektup ay hic olmaz..karsina gecip söyle ayyyyy yok ya cok malca…tanidik tanimadik tüm herkes seferber olmustur artik…derse bu kadar kafa yormazken 1001 türlü konzept hazirlanmaya baslar..ve günün sonuna gelindiginde: yok kizim olmicak ya diyemem ben hem benim prensiplerim var yapamam edemem derken hooppp bi sekilde duyurulmustur...
O artik biliodur!
Da gerisinide düsüneydik iyidi…. Mesela cocugun hayir diyebilme ihtimalini…
Beklenti: sölicem, evlencez!
Gercekte olan: söledim mal gibi ortada kaldim!
Ulan icimdeki ses, senin ben…..
Bu zamana kadar o kadar yap dedigi seyi yapmadin, yapma dedigi seyi yaptinda simdimi icini dinleyesin geldi?

Tam bu durumu anlatan bir söz gelir aklima…yine cok önemli bir Insan Dostojewski..
„Erkek ulasamadigi kadini lanetler. Kadin ulasamadigi erkege ask der"
Adam olayi cözmüs abi..Demek mallik kadin milletinde zaten her zaman varmis..neyse en azindan icim rahatladi su an…



En sevdigim kiz korosuna saygi ve hürmet ile..
Keep calm and feel the mallik;)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen