Über mich

Mein Bild
Hayati cok sevmek ile nefret etmek arasindaki o ince cizgide yasayan,...yanlislikla dogru yola giren bir spermim ben...Insanlarin 'böyle yapma bu cok kötü birsey` dedigi herseyden zevk alan sizofrenmi degilmi henüz bilmeyen, doktora gitmeyen piskologlardan nefret eden nefes almayi ve su icmeyi dünyanin en güzel seyi zanneden bir varligim ben! benim dogrularim cogunlukla baskalarinin yanlislari oldugu icin bi dönem kafayi yeyip kendime deli damgasini vurdugum icin yazdiklarimdan medet ummayin..ömrünüzün o kadar saatleri bosa gidio, bi degisiklik yapimda baska türlü bos gecireyim zamanimi diosaniz hosgeldiniz! yaptigim ve yapacagim tüm hatalar icin simdiden affiniza siginiyorum büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öpüyorum.. vesselam...

Freitag, 27. Dezember 2013

Hayat güzel..cok güzel..unutmadikca bazi seyleri yasamak cok güzel!


Cok plan yapiyorum, bu biraz önlemini almak icin hayatin ki alinmaz!

Hersey barindirioruz icimizde diye düsünüyorum kendimizi zaman icinde hayat icinde cok sasirtabilecegimizide düsünüyorum..-ben cok net bir insanim etrafimdaki arkadaslarim esim dostumda bu netligimden muzdaripler.. sevmezler.. haklilar cünkü söylerim net olmamak gerekir ama hep net olmaya calisirim ama zaman icinde degisir hersey..

Ben asla bunu yapmam“ dedigim her seyi yaptim bu zamana kadar „ben böyle bir durumda asla böyle bir tepki vermem“ dedigim bütün cirkin tepikeleri yada sacmaliklari yaptim yada "böyle hissedilmez böyle yasanilmaz" dedigim bir cok seyi yasadim bundan sonrasi icin de bu konular hakkinda "olabilir" diyorum "yapabilirim belki yapmaliyim" diyorum...

Dolayisiyla ben cok sakin görünen ama sukunet ile hic alakasi olmayan yazdigi hic bir sey ile yasadigi sekil anlaminda hic bir ilinti kurulamayacak örneklerden biriyim…

Zaten yasayabilsem niye yazayimki?

Olmak istedigim onu yakalayamadigim ona hasret duydugum icin yaziyorum zaten, olsam niye yazim? Hayalini kuruyorum yaziyorum…

Gercek biraz canimi acitio ve gercek ne zaten? 
Iste gündelik iste kalk uyan git faturalarini yatir bilmem ne yap, var ol, gündelige güne saate ayak uydur insanlarla tebelles ol onlarla ugras..bunlari yapiyorum iide yapiorum yani altindan kalkiyorum fakat eve geldigim zaman müthis bir yorgunluk hissediyorum yani sanki hic buraya ait degil yada bunlarla ugrasicak güce haiz degilmis gibi o yüzden o denizin dibinde kalmak bana iyi gelio biri gelip „bak gercek hayat böyle degil“ dediginde iki tane tokat atasim gelio cünkü ben zaten orda olmak istemiyorum orda mutlu degilim…

Bazi insanlar ice döndüklerinden mutsuzda olabiliyorlar barisamiyorlar kenidleri ile hesaplar büyüyor  birikmis hesaplarla karislastiklarinda disa dönmeyi tercih ediyolar cünkü disarisi daha güvenli gelebilir…bu bir seckitir ben icerde mutluyum hesabimi kestigim icin degil hesaplasmaktan keyif aldigim icin..Bunun icin dünyaya geldigimizi düsünüyorum o hesabi kesmekle mükellef oldugumuzu düsünüyorum iceri döndügümde güzel seyler olmuyor hep kötü seyler oluyor.. onlari biraz temize cekmeye calisiyorum bundan cok keyif aliyorum yani ev toplamak düzenlemek gibi… icerdeki evi biraz toparlamak sanki bana ii gelecek dedigim anlar… disariyada dönüyorum tabiiki disla icin kefelerinin cok dengeli olmasi gerek yoksa kafayi siyirabilirsin yani…

Belki Dönemlede alakali insanlar sanki daha ilkel caglarda hayati daha cok sorgulayan biraz daha mistik toplumlardan mütevellikti.. simdi günü kurtarmak ile mesguluz ve hic bir zaman, ara ara sadece ölecegimizi düsünmüyoruz… ölümlü oldugumuzu ve bu hayatin her an elimizden kayip gidebilecegini unutuyoruz ben hep ordayim..aslinda biraz umutsuzmusum gibi duyuluo ama aslinda tam tersi bana haraket etme gücü veren tek sey ölümlü oldugumu hatirlamak cünkü onu hatirlayinca hayal kurmaya basliyorum bana bahs edilen o hayat ne kadar uzun ne kadar kisa bilemedigim icin her gün yarin ne yapmak istiyorumun hayalini kurup orda yasayip onu kendime gercek kilmaya gayret ediyorum..ben mesela hep onu düsünüorum..bitecegini..simdi kimse onu düsünmüyo herkes iste bir seyin pesinde o gün bitsin ama bise….sorgulamiyorlar ben seviyorum o sorguyu..

Hepimizin yasadigi ayni seyler.
Hic birimizin yasadigi bi baskasinin yasadigindan daha iyi daha kötü daha farkli degil herkesin kendi haytai kendi kadar iyi zor ve kötü…

Hayat güzel, o aci güzel, tecrübe edinmek güzel…yolda yürüken birsey duyuosun birseyin kokusunu aliosun ve bi an düsün deki bunuda alamayabilirim!!! o kadar güzel geliyor ki o an onu hissedebilio olma hali bir sofrada dost erkani ile sohbet ederken yedigin ictigin seyin hazzina variyor olma hali sevdigine dokunma hali..parasiz kaldiginda kücücük bir seyin seni iyi hissetiriyor olma hali…evdeki kedin, annen, baban, ailen isinde bir an yakaladigin mutluluk bunlarr cooook güzel….

Hayat cok güzel! Nefes almak cok güzel! Seviyor olabilmek cok güzel! Affedebilmek cok güzel! Suda önemli..su da cok güzel!

Jehana saygilarimla…


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen