Über mich

Mein Bild
Hayati cok sevmek ile nefret etmek arasindaki o ince cizgide yasayan,...yanlislikla dogru yola giren bir spermim ben...Insanlarin 'böyle yapma bu cok kötü birsey` dedigi herseyden zevk alan sizofrenmi degilmi henüz bilmeyen, doktora gitmeyen piskologlardan nefret eden nefes almayi ve su icmeyi dünyanin en güzel seyi zanneden bir varligim ben! benim dogrularim cogunlukla baskalarinin yanlislari oldugu icin bi dönem kafayi yeyip kendime deli damgasini vurdugum icin yazdiklarimdan medet ummayin..ömrünüzün o kadar saatleri bosa gidio, bi degisiklik yapimda baska türlü bos gecireyim zamanimi diosaniz hosgeldiniz! yaptigim ve yapacagim tüm hatalar icin simdiden affiniza siginiyorum büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öpüyorum.. vesselam...

Sonntag, 29. Dezember 2013

Zorla Asik Olma Halleri I

Biri var cok tatli yaa ile baslayip ay ben galiba bundan hoslaniorum ile devam eden ama bu cocuk niye bana pas vermio amk diye kafayi yedikten sonra ama ben asik oldum Allahim sana geliyorumm ile biten cok atesli bi askin hikayesinden bahsetmek istedim bugün...

öyleki biz kiz milleti rahata can skntisina gelemiyoruz..yani bildigin rahatliktan issizlikten kendimize aci cekecek yer ariyoruz..hani bakiosun hayatina..isin var gücün var paran var ailen arkanda muhtesem ötesi arkadasliklar.. istedigin gibi geziosun tozuosun ama iste sevgilin yok hoooppppppp depresyona girdik..bide kendimizle barisigiz ya hani sevioz ya hayati bide sakasini yapioruz utanmadan" yine ii ya ben depresyona girdim bide düsünsene depresyon bana girseydi" gibi artik malligin tavan yaptigi, bütün sacma sapan acilari üzerimize cektigimiz dönem baslamistir hosgeldiniz..
hafiften kücük emrah tripleri ,"benim hic sevgilim olmadi abi" halleri, üzerimizde sacma sapan bi aci...
ama benim regl dönemime az kaldi ondan öyle daha 3 hafta var reglme ondan böyleyim.. cem yilmazin dedigi gibi bu dönemde paso "hallerim var" tripleri..yani cem yilmazdaki olay hatunun adama yaptigi tripler..
bizimki baya baya kendi kendimize aynaya arabaya kitaba ota boka cicege kusa bide o bizim deli divane asik oldugumuz  kisiye yapilan tripler...biz trip atiyoruz da cocugun bi bokdan haber yok o baska..
yazik yavrum gelio efendi efendi günaydin diyo gülümsüyo..sende icinden bastirion tüm akla gelen küfürleri bak yaaaa bide gülümsüo ben öyle ask acisi cekerken bu bana mal mal gülümsüyo diye..halbuki yavrum yazik gelmis ne güzel gülümsemis sana dimi..salak sanki cocugun bir seyden haberi var ne tribi bu simdi? (cümledeki salak benim).

iste tam bu hallerde tüm kiz milletinden uzak durulmasi siddetle tavsiye edilir...

asil hic tanimadigi bi insana asik olan, ama öyle böyle degil, bildigin delii divane asik olan böyle yasamadigi askin acisini ceken  kiz milletinin yanindan yaklasilamsi bile tehlikleli....

bunlar piskopatin en alalaridir-öyleki adamin durusundan bakisindan sacma sapan hareketlerinden size bi analiz cikarirlar bunu binlerce TL para verseniz kimse cikaramaz size...saniye saniye her an yaptiklarinizi size bir bir anlatabilir bir gün..yakin kiz arkadaslari ile birliktede kurulan her durum analiz masasinda bu olaylar analize edilir...yanliz takildigi sürece yada erkeklerle takildigi sürece kizlar artik caktirmadan eniste gözüyle bakmaya baslarlar, hic slm vermeyenler slmlasir, görüldügü her yerde msjlar ucusur -burda su an orda su an-diye güzel bi dönem baslar...

aman kizim seni almicakda kimi alicak sen öyle güzelsin böyle güzelsin diye bide gaz verilir...hoppaaaa birimiz oldu miss world öbürü miss universum..ego tavan, gelinlik meraki, yok evlenirsem öyle bi dügün isterim böyle bi hayat isterim, ben hissediorum kizim olucak sevio bu cocuk beni halleri.. (gülümsemis olmasi durum analizde kiza asik oldugu msjini verdi 4kiz arkadas bunu onayladi)...taki o Adamin yaninda bi kadin görünene kadar...hani söyle koluna takdigi bi hatunda degil he, öyle ortamda ne bilim masada bir hatun kisi, hele bizimki bununla konusuyosa....hoooooppppppp ACIL KRIZ MASASI: kim bu ne bu ayyyyy tipe bak amk kizim sen ondannn cook daha güzelsin bu ne yaaa ay bu erkek milleti hep ayni...aman kizim bosver sana erkekmi yok. Kiz o an verilen gaz ile arkadaslarin hak verir. bi kalkar masadan öyle böyle degil yeni bi kendine gelme bi kendine güvenme o göt bi kalkar ki Evet ya der evet o kimki zaten bi bokada benzemio bosverin kizim ee ne zaman akiyoz geceyeee? ve asik oldugu kisiyi o an unutur. bu sefer o eniste gözüyle bakilan insan bi tipsizlesirrrrr Allahim ama öyle böyle degil, kimse kicinla bakmaz mecbur kaldikca selam verilir hersey normale döner ve MUTLU SON.

gibi..

yani tam mutlu son gibi oluyodu yani olmustu da bu kiz tarafi bu kadar trip atarken yavrum bizin cocougun bir seyden haberi yok ya kiyamamki.... günler sonra o masadaki salaakkk tipsiizzzz kizin aslinda cok zararsiz bizim Muhittinin sevgilisi oldugu ortaya cikinca iste böyle mal gibi kaliosun ortada...ay yazik ya asik hatun bi aci ceker bi vicdan azabi Allahim ya Rabbim sana geliyorum..

Simdi hoopp basa ay tatli cocuk aslinda, ay bizim eniste yapmaz olum böyle seyler, ay günahini aldik kiz, ay utandim valla hic bu nur yüzlü yakisikli tipli saygili efendi kara kaslii kara gözlü Allahim o durus o surat o boy o poz ..simdi bu cocukta bunu yapicak göz varmi? ay valla günahini aldik ( cocuk 1.60 sisko tipsiz birsey) deyip yine slmlasmalar, gözetlemeler baslar..

Burda yazilan her seyi ben sadece duydum..arkadastan..yani öyleymis bu olarylar öyle dediler...
Baska seylerde duyuyorum ben bazen..
En sevdigigim koroma sevgilerle...
Seviom kizim sizi!
Gelicek devami biraz heycan yapayim dedim ;)

He bu arada; O kim?




1 Kommentar:

  1. Mihri! Tek kelimeyle harika! Koptum ya...Vallahi koptum. İş yerinde kahkahalara boğulacaktım neredeyse. :) Okurken kulaklarımda sesini duydum adeta. Gerçekten çok espirili...Ve ne kadar da doğru! Çok akıcı yazıyorsun. Postlarının devamını beklerim, canım. Beautiful İstanbul'dan selamlar...

    AntwortenLöschen